Dimecres 8 de novembre a les 19h
Soprano: Gisela Villamayor  Piano: Leyre Sáenz de Urturi    

Entrades disponibles a partir del 2 de novembre

L’espectacle consisteix en un recital d’àries d’òpera intercalades per petites intervencions divulgatives, que donen context a cada peça. Es presenta la música de compositors pilars com: Rossini, Donizetti, Bellini i Verdi, així com àries de Bizet i Puccini. De Rossini a Puccini  ha estat representat a diferents centres culturals.

Aquest meravellós recorregut el farem de la mà de la soprano Gisela Villamayor la qual inicia els estudis de música en l’especialitat de trompa, arribant a tocar en importants orquestres com la Jove Orquestra Nacional de Catalunya (JONC) Alevins i en desenes de projectes professionals. Pel que fa al cant, després del Grau Professional al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, obté el Grau Superior amb Oriol Rosés i Pau Casan al Conservatori Superior Liceu, 2020. És alumna activa de “masterclass” de Jaume Aragall, Carmen Bustamante, Vicenç Esteve Madrid, Maria Bayo, Fiorenza Cedolins, Francesca Roig, Dolora Zajick i Patrizia Ciofi. 

La pianista Leyre Sáenz d’Urturi Comença els seus estudis musicals a l’Escola de Música “Luis Aramburu”, continuant al Conservatori Professional “Jesús Guridi” de la seva ciutat natal. Va realitzar els seus estudis superiors d’interpretació sota les directrius de la pianista Alba Ventura al Conservatori Superior del Liceu de Barcelona, obtenint el premi “Joves Promeses” per la Fundació Ferrer-Salat. L’any 2020 va ser becada per la Fundació Victòria dels Àngels després d’acabar la seva formació a l’Escola Superior de Música de Catalunya realitzant el Màster de Lied “Victoria dels Àngels” amb els professors Josep Surinyac i Francisco Poyato.

Tags: òpera

Articles relacionats

She Said (Al descobert) 2/11
 Què són les violències sexuals? 14/11

Com reservar les entrades?

Ho pots fer a través d’aquesta WEB.

Telefònicament al 93 324 83 50

  • Es podrà confirmar l’arribada/assistència a partir d’una hora abans i 10 minuts abans de l’inici de l’activitat, en el cas de les reserves que no s’hagin confirmat, s’oferiran a les persones inscrites a la llista d’espera.
  • En el cas de no poder gaudir de la reserva, preguem que avisin amb antelació trucant al mateix telèfon.
  • Seients no numerats.
  • Es prega puntualitat.
  • No es permetrà l’accés un cop iniciat l’espectacle, concert o pel·lícula.