El projecte Teatre Arnau Itinerant busca participants per la programació de 2021
Des de fa ja uns anys les entitats i persones que formen part del projecte Teatre Arnau Itinerant programen activitats per mantenir viu tot l’impuls creatiu existent al barri del Raval, Poble Sec i Sant Antoni. L’objectiu és salvaguardar l’herència cultural que l’antic Salón Arnau va oferir al Paral·lel.
Com cada any les propostes són ben diverses i busquen la participació de tots els agents dels barris.
Aquesta edició comptarà amb la Metziràdio, Arnau Musica’t, Passar Revista i la Barraca de Fira del Paral·lel. Totes les activitats tenen “la voluntat de transformar l’espai escènic del barri, amb el barri.”
Consulteu amb detall tota la programació del Teatre Arnau Itinerant aquí.
Vols formar del projecte?
La proposta de Barraca de Fira itinerant busca participants per la creació dels espectacles. Aquests tenen com a objectiu “esdevenir una finestra al passat i una porta al futur i recuperar el carrer com a lloc de trobada, d’aprenentatge i de diversió, seguint l’esperit de les barraques de fira del Paral·lel.”
A cada barri es farà un espectacle que vol comptar amb la participació de tot el talent i dinamisme de les seves entitats i dels seus veïns i veïnes. Tothom podrà formar part de l’espectacle si prèviament han participat en els diferents tallers que s’ofereixen, on s’apleguen tres arts escèniques:
- La màgia d’a prop i d’escenari: Un taller formatiu liderat per l’escola de Màgia El Rei de la Màgia.
- El teatre d’ombres gitanes que explicarà l’arribada del poble Gitano a Barcelona i la seva rica història a la nostra ciutat.
- La rumba catalana: Amb tallers de percussió adreçats a infants i joves i impartits pel músic i activista rumber Sam Mosketón.
Si hi vols participar escriu a associaciointeraccio@gmail.com o a carabutsi@gmail.com