Aquesta conferència ja s'ha realitzat!

2 de juny a les 19h

Director: Fredrik Gertten  Any: 2015 Durada: 91 minuts
V.O.S a l’Espai Escènic Tísner

El món està immers en una gran crisi global que tard o d’hora s’haurà d’afrontar: el canvi climàtic, l’esgotament dels recursos fòssils, la contaminació urbana i dels oceans. La bicicleta s’erigeix com una poderosa eina pel canvi, però la indústria automobilística inverteix milions de dòlars cada any per afavorir els seus negocis.

Bicicletes vs. Cotxes ens presenta diversos activistes i pensadors que lluiten per aconseguir ciutats més sostenibles. Es neguen a deixar d’anar amb bicicleta, tot i l’augment del nombre de morts en accidents de trànsit.

Fredrik Gertten és un reconegut i premiat director suec. Tot i ser periodista de professió, cal destacar els seus últims treballs com a documentalista, Big Boys Gone Bananas!* (2012) i Bananas!* (2009), que han tingut un llarg recorregut internacional en festivals de més de 80 països, entre els quals destaquen Sundance, Berlinale i Hot Docs.

Premis i festivals: South By Southwest – Austin, EEUU, 2015.

Tags:

Articles relacionats

Andrea Martin 31/5 al 2/7
Música i cervell 7/6

Com reservar les entrades?

Ho pots fer a través d’aquesta WEB.

Telefònicament al 93 324 83 50

  • Es podrà confirmar l’arribada/assistència a partir d’una hora abans i 10 minuts abans de l’inici de l’activitat, en el cas de les reserves que no s’hagin confirmat, s’oferiran a les persones inscrites a la llista d’espera.
  • En el cas de no poder gaudir de la reserva, preguem que avisin amb antelació trucant al mateix telèfon.
  • Seients no numerats.
  • Es prega puntualitat.
  • No es permetrà l’accés un cop iniciat l’espectacle, concert o pel·lícula.