(Olga) Saints Behave Badly 12/5

Activitat realitzada!

Divendres 12 de maig a les 19h
Cia. Gespalka’p

Text-Cabaret. Públic adult. 75 minuts

2n premi 5a convocatòria Laboratori d’arts escèniques Tísner

Saints Behave Badly és la segona entrega de la Trilogia de les oblidades de la companyia Gespalka’p, un projecte que vol fer arribar al públic tres vides de personatges femenins històricament amagats. La protagonista d’aquesta peça és Olga de Kiev, una monarca de l’antiga Rússia de segle XIX, massa badass per ser princesa Disney.

Olga neix l’any 879, filla d’una família de l’aristocràcia varega. i es casa amb Ígor, príncep de Kiev. Ígor és assassinat pels dervelians, una tribu enemiga, i en aquest moment comença la guerra personal de la nostra protagonista contra el poble veí.

Anys després d’aquest mandat ple de venjança, mort i violència, l’església ortodoxa declara a Olga Santa. Per què? No per defensar la corona del seu fill, no per evitar la conquesta del seu poble en mans enemigues, no per venjar la mort del seu marit ni per fer una regulació justa dels impostos, ni molt menys per reafirmar-se com a dona en un rol de poder. Sinó per ser la primera sobirana a difondre la religió cristiana en territori eslau.

Fitxa artística:
Dramaturgia: Maria Ramírez Direcció: Maria Ramírez i Mateu Bauçà Repartiment: Maria Ramírez i Mateu Bauçà Producció: Gespalka’p Escenografia: Gespalka’p Composició musical: Mateu Bauçà i Sergi Miwa Espai sonor: Sergi Miwa Visió externa i coreografia: Xavier Palomino Estilisme i vestuari: Sònia Masuda Gravació Veu en Off: Lei Limón Veu en off: Marcel Climent Disseny de llums i so: Martí Tarradas i Arnau Bernabé Audiovisuals: Maria Ramírez Fotografia i tràiler: Gusto Audiovisual

Articles relacionats

Petits Herois i Heroïnes 5/5
“Lírica Guai” clàssics per a tothom 24/5

Com reservar les entrades?

Ho pots fer a través d’aquesta WEB.

Telefònicament al 93 324 83 50

  • Es podrà confirmar l’arribada/assistència a partir d’una hora abans i 10 minuts abans de l’inici de l’activitat, en el cas de les reserves que no s’hagin confirmat, s’oferiran a les persones inscrites a la llista d’espera.
  • En el cas de no poder gaudir de la reserva, preguem que avisin amb antelació trucant al mateix telèfon.
  • Seients no numerats.
  • Es prega puntualitat.
  • No es permetrà l’accés un cop iniciat l’espectacle, concert o pel·lícula.