Companyia: cia. miquel barcelona
Tipologia de l’espectacle: Dansa i moviment
Perquè aquest cos sigui aquí
De la necessitat de fer visible les capes d’informació neix Perquè aquest cos sigui aquí, dels impactes i la complexitat d’un cos com a contenidor d’informació. Un testimoni ballat que busca l’empatia del públic a través d’una veu que observa la trajectòria vital, la incoherència amb les conviccions i encarna la revolució en primera persona.
Miquel Barcelona: direcció, interpretació i text
Desferra
Desferra: allò que resta d’un desastre. També ho podem entendre com la voluntat de construir el present amb el que tenim. Qui es desferra, deixa anar amb l’esperança d’avançar. Un cant amb veu pròpia que ve de lluny, que ve d’abans. Un cos que es precipita sense forma cap allò desconegut. Un futur que reneix de les cendres d’un present incòmode.
Helena Gispert i Miquel Barcelona: Creació i interpretació
Oriol Mula: Composició musical i interpretació
Coordina: Centre Cívic Ateneu Fort Pienc
Obertura de portes a les 21.30 h
Sobre la companyia
Miquel Barcelona – Direcció i coreografia
Biel Martínez – Management
Eli Huertas – Administració
Àurea Estellé – Disseny gràfic
Ismael López – Cap tècnic
La Companyia de dansa Miquel Barcelona entén l’art com una eina de transformació social i treballa des de cinc eixos clau: territori, memòria, sostenibilitat, educació i generació de públics. Amb un enfocament compromès i interdisciplinari, col·labora amb entitats culturals per acostar nous llenguatges escènics a la societat, mitjançant activitats codissenyades i basant-se en l’experiència dels seus espectacles.